Гарантія та сервіс
DroneStore.com.ua – Офіційний дилер DJI в Україні. Тому в нашому магазині ви можете придбати тільки оригінальну продукцію DJI, на яку поширюється офіційна гарантія від виробника.
Купуючи дорогу техніку, пов’язану з умовами ризику в польотах або складні системи стабілізація зображення, необхідно бути впевненим у тому, що у разі заводських дефектів ви отримаєте повну, розширену діагностику та відповідний ремонт вашої техніки, при необхідності.
З питань про гарантію та сервіс продукції, що була куплена в нашому магазині – звертайтесь за наступними контактами:
Телефон: (067) 100-33-99
email: info@dronestore.com.ua

Офіційна гарантія
На всю продукцію DJI, що поставляється нашим магазином, поширюється офіційна гарантія від виробника.Сервісне обслуговування
Сервісне обслуговування продукції компанії DJIСроки официальной гарантии на продукцию DJI и их компоненты
Компоненти | Термін гарантії |
Пульт управління | 12 місяців |
Акумулятор | 6 місяців, але не менше 200 циклів перезарядки |
Камера з підвісом | 6 місяців |
Двигун | 6 місяців |
Центральна плата | 12 місяців |
Система позиціонування | 6 місяців |
Зарядний пристрій | 6 місяців |
Рама | Гарантія не поширюється |
Пропелер | Гарантія не поширюється |
Компоненти | Термін гарантії |
Рама | Гарантія не поширюється |
МС | 12 місяців |
Акумулятор | 3 місяць |
Передатник | 12 місяців |
Двигун | 3 місяці |
Контролер двигунів | 12 місяців |
Пропелер | Гарантія не поширюється |
Пульт управління | 12 місяців |
Блок камери | 6 місяців |
Компоненты | Срок гарантии |
Рама | Гарантия не распространяется |
МС | 12 месяцев |
Аккумулятор | 3 месяца |
Передатчик | 12 месяцев |
Двигатель | 3 месяца |
Контроллер двигателей | 12 месяцев |
Пропеллер | Гарантия не распространяется |
Пульт управления | 12 месяцев |
Блок камеры | 6 месяцев |
Компоненты | Срок гарантии |
Рама | Гарантия не распространяется |
МС | 12 месяцев |
Аккумулятор | 3 месяца |
Передатчик | 12 месяцев |
Двигатель | 3 месяца |
Контроллер двигателей | 12 месяцев |
Пропеллер | Гарантия не распространяется |
Пульт управления | 12 месяцев |
Блок камеры | 6 месяцев |
Компоненты | Срок гарантии |
Рама | Гарантия не распространяется |
МС | 12 месяцев |
Аккумулятор | 3 месяца |
Передатчик | 12 месяцев |
Двигатель | 3 месяца |
Контроллер двигателей | 12 месяцев |
Пропеллер | Гарантия не распространяется |
Пульт управления | 12 месяцев |
Блок камеры | 6 месяцев |
Умови офіційної гарантії DJI
DJI гарантує, що при дотриманні наступних умов протягом гарантійного періоду, починаючи з дати покупки продукту оплата діагностики, робота спеціалістів, матеріали, тестування та доставка оплачуються виробником відповідно до гарантії обслуговування.
Наступні умови повинні бути виконані для гарантійного обслуговування:
- Протягом усього гарантійного терміну товар використовувався правильно та за призначенням.
- Не проводилися: самостійний розбір чи модифікація квадрокоптера
- Серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не показують ознак фальшування або підробки.
- Факт покупки підтверджується чеком.
Ситуації після яких гарантійне обслуговування неможливе:
- Падіння або перегрів викликані помилкою пілота, а не через заводський шлюб.
- Ушкодження, викликані самостійною модифікацією, розбиранням або розкриттям оболонки квадрокоптера і не передбаченими в офіційному посібнику.
- Пошкодження, спричинені неправильним встановленням, використанням або експлуатацією, незважаючи на рекомендації офіційного керівництва.
- Ушкодження, викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батарей або зарядного пристрою.
- Ушкодження, викликані всіма польотами, які не передбачені офіційним керівництвом.
- Ушкодження, отримані під час роботи в погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі тощо)
- Ушкодження, отримані під час роботи в місцях з підвищеним електромагнітним середовищем (добичі виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції тощо).
- Ушкодження, спричинені використанням апарата в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінії, Wi-Fi тощо).
- Ушкодження, викликані роботою з вагою більше, ніж зазначено для безпечного польоту в офіційному посібнику.
- Ушкодження, викликані польотом із застарілими або пошкодженими деталями.
- Пошкодження, спричинені ненадійними або несумісними (не рекомендованими виробником) сторонніми деталями.
- Ушкодження, спричинені експлуатацією пристрою з розрядженими або дефектними батареями.
Різне
- DJI просить клієнтів самостійно оплачувати витрати на доставку при відправленні їхнього продукту(ів) для повернення, ремонту або заміни. Технічний персонал центрів обслуговування вивчить продукт, визначить проблему та відповідальність.
- Якщо це проблема якості самого продукту, DJI бере на себе оплату всіх випробувань, матеріалів, роботи спеціалістів та доставки при відправленні відремонтованого продукту(ів) назад до клієнта.
- Якщо DJI визначає, що продукт(и) не підпадають під умови гарантії, DJI повідомить клієнта вартість ремонту та доставки.
- Якщо ваш випадок не підпадає під умови офіційної гарантії або викликані невиробничим шлюбом, то вартість експертизи, матеріалів та роботи фахівців визначається залежно від характеру проблеми.
- Ви можете зателефонувати авторизованому дилеру DJI або до центру післяпродажного обслуговування для отримання додаткової інформації про гарантію та обслуговування.
Зверніть увагу!
DJI проводить гарантійний ремонт техніки, у якої на момент поломки була встановлена остання версія прошивки квадрокоптера, пульта та всіх батарейок, що використовуються з дроном. За допомогою оновлення прошивки ви завжди можете звернутися до нашого сервісного центру.